DOG CONTROL
Sklep powstał z myślą o zdrowych posiłkach dla Waszych pupili.
Karmy DOG CONTROL zostały opracowane przy współpracy weterynarzy, hodowców oraz właścicieli psów takich jak Wy, uwzględniając wszystkie naturalne potrzeby Waszych czworonogów. Najważniejszym elementem mającym wpływ na najwyższą jakość naszych karm jest pełno wartościowe białko zwierzęce oraz wyeliminowanie ze składu potencjalnie alergizujących składników niezawierających żadnych wartości odżywczych, czyli grochu oraz pulpy buraczanej (wysłodków buraczanych).
DLACZEGO BEZ...GROCHU I BURAKÓW CUKROWYCH
GROCH, jak i wszystkie rośliny strączkowe najczęściej odpowiadają za wzdęcia, biegunki oraz alergie u psów. Są źródłem białka roślinnego, a nie zwierzęcego zatem są bardzo słabo przyswajalne przez psy. Jego nadmiar to skutek pogorszenia się stanu sierści, choroby nerek i wątroby, zapalenie i wydzielina uszna, ropienie oczu, alergie skórne, nadmierne drapanie.
Więcej na temat grochu w diecie psa przeczytacie w artykule GROCH W KARMACH.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DOSTĘPNEGO POD ADRESEM DOGCONTROL.PL
§1 – Postanowienia ogólne Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”]. Właścicielem Sklepu jest: DOG CONTROL Patrzcja Hawran, prowadząca działalność NIP 7773414925 z siedzibą w Dachowa 62-023 ul. Kręta 35, Tel ( +48 ) 455405700 , adres email: sklep.dogcontrol@gmail.com. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2 – Zamówienia można składać w następujący sposób: poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu, emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu, Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
§3 – Płatności Klient ma do wyboru następujące formy płatności: za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru, przelewem, Blikiem, bądź kartą płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta, w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu. Za pomocą płatności online, których operatorem jest Autopay S.A. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4 – Wysyłka towaru Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych DHL , DPD , In Post . W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§5 – Reklamacje Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6 – Prawo odstąpienia od umowy Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
§7 – Ochrona prywatności Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
§8 – Własność intelektualna. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9 – Wejście w życie i zmiany Regulaminu Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.